Muqadimah

Khamis, 9 Januari 2014

RANCANGAN TAHUNAN DSV 2014

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
 
InsyaAllah saya akan uploadkan Rancangan Tahunan 2014 berdasarkan takwim sedikit masa lagi. Buat masa sekarang saya tak dapat upload disebabkan 'beberapa masalah teknikal pada komputer saya'. Saya sedang berusaha membaiki komputer saya.
 
Hanya RT DSV Tahun 3 yang sempat diupload. RT yang saya buat berdasarkan takwim sekolah saya mengajar. Rakan-rakan dari sekolah lain boleh edit sendiri. Mudah sahaja. Saya gunakan format word.
 
Saya juga akan uploadkan cara bagaimana menulis Rancangan Harian (RH). Format yang digunakan telah diubahsuai oleh saya agar mudah difahami namun demikian masih menurut kehendak sebenar bahagian kurikulum.
 
Selamat mengajar dan buat yang terbaik kerana Allah Taala.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan